Kord Gitar Cinta Teragung Hazama

Lagu cinta teragung ialah lagu single pertama Hazama selepas keluar dari AF9. Walaupun aku bukanlan peminat si Hazama ni, tapi aku suka juga dengar  lagu ni. Kord gitar cinta teragung dan juga lirik  aku kongsikan di bawah. Aku tak sempat nak cari kord lagu cinta teragung ni dan tak berapa  hafal juga. Aku ambil kord ni dari blog Zek Guitar kord.

Hazama sedang menyanyikan lagu Cinta Teragung


Kord gitar cinta teragung hazama dan Lirik.
Intro:
Em Bm F# G A

Bm                 F#
Maafkan aku sekiranya tak termampu
Bm                        F#
Untuk mencurahkan semua isi hatiku
Em            F#
Ternyata tak terkata
G                      A
Rinduku padamu

Chorus:
                     D
Ku takkan bisa menjadi lebih
F#
Dari apa yang terdaya
Bm
Namun ku tetap berjanji
Am                      D             G
Akan masih mencuba untuk
                     D
Memujuk hatimu
              Em
Mencintai aku
                              F#
Kerna semua yang ada
                    F#
Hanyalah untukmu

Bridge:
Bm E G A 2x
huu...Ooo...Huu...Ooo...OOO U OO U OOO

Em                                   Bm
Secebis perasaan ku hamparkan
Em
Membawa sejuta harapan
Em
Menagih cinta
A
Teragung darimu

Chorus:
                    D
Ku takkan bisa menjadi lebih
        F#
Dari apa yang terdaya
Bm
Namun ku tetap berjanji
Am       D                       G
Akan masih mencuba untuk
               D
Memujuk hatimu
             Em
Mencintai aku
                         F#
Kerna semua yang ada
                       F#
Hanyalah untukmu

Outro:
Bm                    F#
Maafkan aku sekiranya tak termampu
Bm                  F#
Untuk mencurahkan semua isi hatiku

Yusri kredit to: ... http://guitarchordzek.blogspot.com.

Catat Ulasan

2 Ulasan

insan marhaen berkata…
Hmm.. IM pernah juga belajar kod gitar. Tapi separuh jalan jer..

Sakit jari petik tali gitar..
yusri berkata…
oh yeke..hehehe